29 Ekim 2015 Perşembe

Blog Keşif Etkinliği


Merhaba arkadaşlar...

Bir keşif etkinliği ile yine karşınızdayım.
Birbirimizi ne kadar tanıyoruz, kaçımızın blogunda neler oluyor, bundan ne kadar haberimiz var ?
Bu sorular karşımıza geldiği zaman gerçekten de ne blogger olarak tanınmışlığımız kalıyor ne de yazdığımız onca paylaşımın okunurluğu.

Bu soruna bir çözüm bulmayı ve hepimizin bir buluşma noktasında toplanmamızı sağlamayı düşündüm.

Burada tek yapmanız gereken;

- Blog adresinizi yorumda paylaşmak
- Yorumda blogunu paylaşan diğer bloggerları GFC'den eklemek(izleyici olmak)

Not: Lütfen yalnızca kendinizi düşünmeyin.
Not 2:Etkinliğe instagram üzerinden de katılabilirsiniz.

Teşekkürler.

37 yorum:

  1. Katiliyorum sizi seve seve takip edecegim iyi bloglamalar. Bana da beklerim www.yazimbari.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler. İnstagram üzerinden de bu etkinlik aktif halde. Tum blog adreslerini yeni bir yayinda bildirecegim. Size de bloglamalar gorusmek dilegiyle :))))

      Sil
    2. Canım instagramdan sayfama bakarsan etkinliği orda da devam ettiriyorum. bir de sayfanda GFC izleyici butonunu açarsan iyi olur :)

      Sil
  2. Katiliyorum sizi seve seve takip edecegim iyi bloglamalar. Bana da beklerim www.yazimbari.com

    YanıtlaSil
  3. İnstagramda da yazdım buraya da yazayım acicikolatanediyor.blogdpot.com.tr ben de bekliyorum sizleri profilime :) haber verirseniz sizlerin profillerini de mutlaka takibe alırım :)

    YanıtlaSil
  4. katılıyorum bende, herkese geri dönüş yapıyorum :) http://hulyaninsirlari.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  5. Merhaba, İnstagram'da takipçin olarak paylaşımını gördüm ve hemen katılıyorum. Katılımcıların listesini hazırlaman güzel fikir, ben bu aralar etkinliklerden bir çok blog ile tanıştım. Buradan da güzel blog keşfedeceğimfen eminim :))

    www.gamzenindunyasi74.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba canım, katılımın için teşekkürler. Gerçekten bu etkinlikler fazlasıyla iyi oluyor. yazdıklarımız boşa gitmiyor en azından. merak eden açıp okuyor.
      blogunu gün içerisinde takibe alıcam canım.
      teşekkürlerr :)))

      Sil
  6. Merhaba. Düşüncen için tşk. Bana da beklerim

    kuralldergi.blogspot.con.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekkür ederim canım seni de listeye ekledim. İnstagram adresin varsa onu da eklicem?

      Sil
    2. İnstagram kullanmıyorum :)

      Sil
  7. Merhaba. Düşüncen için tşk. Bana da beklerim

    kuralldergi.blogspot.con.tr

    YanıtlaSil
  8. Merhaba. Düşüncen için tşk. Bana da beklerim

    kuralldergi.blogspot.con.tr

    YanıtlaSil
  9. Severek katilirim tabiki :)
    Sisterella-s.blogspot.com

    YanıtlaSil
  10. Hepinize sevgiler instagram da Blogger_olmak_isteyen_anne
    Blog da estetisyenanne.blogspot.com.tr. Eklerseniz sevinirim ben de

    YanıtlaSil
  11. Merhaba :) Böyle güzel bir etkinlik için öncelikle çok teşekkür ederim :) blog adresimi yazıyorum :)
    yorumlarsenadan.blogspot.com

    YanıtlaSil
  12. merhaba herkese :) çok güzel etkinlik teşekkürler
    rengarenkbirgun.blogspot.com
    instagram : rengarenkbirgun

    YanıtlaSil
  13. Merhaba etkilik harikaymış ��

    gokceninsecimleri.blogspot.com
    İnstagram: blogbygokceninsecimleri

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım, aramıza hoşgeldin :)

      Sil
  14. merhaba böyle etkinliklere bayılıyorum :) herkes bloğuma beklerim :) http://yildizyagmuruu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  15. Sanırım bu platformda pek edebiyat bloğu yok ama merakınız varsa http://gunusolumak.blogspot.com.tr 'ye bekliyorum :) takip eden arkadaşları memnuniyetle takip edeceğim ben de :)

    YanıtlaSil
  16. Merhabalar :) Kozmetik üzerine (özellikle Güney Kore Kozmetik markaları) yazdığım ama arada farklı konularda da paylaşımlar yaptığım bir blogum var , ayrıca yeni youtube videolarına başladım desteklerinizi beklerim <3 instagram: yepoja <3 <3
    Blog adresim yeppeun-yeoja.blogspot.com.tr

    Sevgiler :*

    YanıtlaSil
  17. Merhabalar ne güzel bir etkinlik düşünmüşsünüz
    Kozmetik ürünleri yorumları,dıy,moda,trendler yani bloğumda bir çok konu hakkında yazı yazıyorum
    Sedefilemodamakyaj.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  18. Merhabalar ne güzel bir etkinlik düşünmüşsünüz
    Kozmetik ürünleri yorumları,dıy,moda,trendler yani bloğumda bir çok konu hakkında yazı yazıyorum
    Sedefilemodamakyaj.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  19. Merhabalar ne güzel bir etkinlik düşünmüşsünüz
    Kozmetik ürünleri yorumları,dıy,moda,trendler yani bloğumda bir çok konu hakkında yazı yazıyorum
    Sedefilemodamakyaj.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  20. Benim gibi yeniler için de çok cesaret verici bir etkinlik. Teşekkürler :)
    İnstagram: @mutlublogg
    Blog: http://bloggmutlu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  21. Takipteyim herkesi bana da beklerim adresim www.fantagirro.com

    YanıtlaSil
  22. Gerçekten yararlı bir etkinlik :D 1. listeyi her yerden takip ettim sıra ikinci listede :) http://gencbakim.blogspot.com.tr/ beklerim hepinizi kızlar :)

    YanıtlaSil
  23. Gerçekten yararlı bir etkinlik :D 1. listeyi her yerden takip ettim sıra ikinci listede :) http://gencbakim.blogspot.com.tr/ beklerim hepinizi kızlar :)

    YanıtlaSil
  24. Umarim cok gec kalmamisimdir hemen bloglarini paylasanlari takipe almaya basladim 😊 ve tabi ki banada bekliyorum 😄 zeynepgunluk.blogspot.com

    YanıtlaSil
  25. Merhabalar güzel bir etkinlik oldu herkesi sırayla takip ediyorum bende beklerim Sevgiler

    YanıtlaSil
  26. Merhabalar güzel bir etkinlik oldu herkesi sırayla takip ediyorum bende beklerim Sevgiler

    YanıtlaSil
  27. beni de eklerseniz sevinirim. listedeki herkesi takibe alıyorum.

    YanıtlaSil
  28. Merhaba etkinliğiniz hayırlı oldun

    benim blogum daha fit olabilmek için egzersiz ve huzurlu bir hayat için öneriler yer alıyor ...

    http://dengeliyasamogretisi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  29. Ben geldim herkesi tek tek takibe alıyorum bende bloğuma beklerim.
    Bakimlimakyaj.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  30. Modayı yakından takip eden, aklımda kalacağına dolabımda kalsın mantığıyla sürekli yeni şeyler alıp deneyen, kafasında kombin oluşturup, giyinip süslenip fotoğraf çektirip bunları sosyal medyada paylaşan, blogta detaylara yer veren bir kız :) herkesi bloguma ve instagram sayfama beklerim.

    pelorina.blogspot.com
    instagram: pelinkudret

    YanıtlaSil